http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?pId=1831#
I just ordered a few new products to myself.
| Author | Comment | |||
|---|---|---|---|---|
Sunshine56 |
Flere nye produkter i Enklere liv...hagekrakk til å stå på kne osv |
Lead | ||
|
http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?pId=1831# I just ordered a few new products to myself. |
||||
|
|
||||
Havfruen07 |
#1 | |||
|
Ja her kunne en bestilt masse ser jeg. Takk for info.
Klem fra Wenche |
||||
|
|
||||
Kathja05 |
#2 | |||
|
Bare en liten opplysning,Noe av det du finner i enklere liv kan ergo terapauten skaffe til deg ,uten kostnad.Har selv plukket ut noen ting jeg ønsker meg og så
har jeg pratet med ergo'en og fått hjelpemiddel av henne.
Just call me Kath
|
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
#3 | |||
|
Det er riktig, det tar bare så lang tid!
|
||||
|
|
||||
eli58 |
#4 | |||
|
Ja det tar tid.
Men det er jo gratis og flere burde benytte seg av ordningen. |
||||
|
|
||||
Havfruen07 |
#5 | |||
|
Nå venter jeg på ting som er søkt om. En uke på å skrive søknad og 2 - 3 ukers ventetid.
Men som Eli sier er dette gratis. Skal gå over å se om det er mer jeg kunne hatt søkt om her. Får det til og med levert på døra . Ikke verst det da.
|
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
#6 | |||
|
Synes jeg har fått så mange ting, så jeg kan godt kjøpe noen småting. Jeg bestilte elastiske skolisser.hehe..
|
||||
|
|
||||
eli58 |
#7 | |||
Jeg bestilte elastiske skolisser.hehe..Den var ny, er nå mye merkeligt som blir laget også,men elastiske skolisser er sikkert fine greier.Liker best sko uten lisser jeg ... Har og fått noen merkelige ting fra hjelpemiddelsentralen som jeg ikke har brukt. Den ene tror jeg er noe som en skal tre tråden i nålen med, hva skal jeg med det som aldri syr ? Noen som trenger en slik?? |
||||
|
|
||||
Petronella53 |
#8 | |||
|
Sånne butikker skor seg ofte på sånne som oss. Mye av det de selger får man billigere andre steder
Det er heller ikke alt som er like funksjonelt som de sier/eller som det ser ut som på bildet heller Jeg bruker sånne skolisser innimellom, kjøper de i barneskobutikker, har alltid liggende noen par i tilfelle. Sklisokkene er også billigere andre steder, sokker uten strikk fører de jo i enhver matbutikk som er meget bra og under halve prisen Treningsballer for hendene er det bedre å kjøpe i sportsbutikker Fotvaskeren du legger i dusjen fungerer veldig bra |
||||
|
|
||||
Cala57 |
#9 | |||
|
Ja.har funnet ut at det er noe som heter hjelpemiddelsentral.Så nå venter jeg på en arbeidsstol til kjøkkenet,-klarer ikke stå så lenge av gangen.Og så er det
div.småting,som kniver og slikt.Skal bli kjekt å få dette i hus.
|
||||
|
|
||||
eli58 |
#10 | |||
|
Cala jeg har fått mye fra hjelpemiddelsentralen, jeg kontaktt ergoterapaut og hun kom hjem til meg og hjalp meg med søknad ets.
|
||||
|
|
||||
Lene Gulliksen |
#11 | |||
|
Her skal det bestilles både treningsballer, varmetøfler og håndvarmere..
|
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
#12 | |||
|
Jeg kan ikke bøye meg for å knytte skolisser, derfor elastiske. Fikk 3 ting dagen etter bestilling for 220 kr og alt er supert! Nå kan jeg åpne korker selv!
|
||||
|
|
||||
Smaaen |
#13 | |||
eli58 wrote: wow en slik en har jeg vært på jakt etter lenge men ikke funnet noen, jeg broderer mye. |
||||
|
|
||||
eli58 |
#14 | |||
|
Småen nå måtte jeg ut i skuffen å lete, tror jeg tok litt feil måtte leite på nettet for å se hva det var,så litt for stor ut til att det skulle være til en
nål. og det var til å knappe igjen knapper med he he
På denne siden http://smarteprodukter.as/?CatID=1212 er flere av de tingene jeg fikk fra hjelpemiddelsentralen. Potetskrelleren er bare fantastisk, jeg hadde ikke skrelt en potet på ett år før jeg fikk den, men med denne klarer jeg det. Jar Key vakumåpner er også super. Den blå skrulokkåpneren hadde jeg ikke klart meg uten, får til og med opp små barnemat glass. Og brådkniven og grønnsaksknivene er helt unnværlige her hos meg. Pluss flere andre ting. Her er en felles link til flere butikker som selger hjelpemidler
Last Edited By: eli58 02/27/08 15:03.
Edited 1 time.
|
||||
|
|
||||
Smaaen |
#15 | |||
|
Ja den er kjekk den blå skrukork åpneren , den har jeg oxo. Å så den som åpener bokser med slike som makrellbokse den er å kjek å ha å den som åpner
melkekartonger og den til vakumglass.
de på glitre søkte for meg å jeg fikk alt de søkte på. Så det finnes masse hjelpemidler. gripetang med magnet bak den er fin å få opp ting fra gulvet og likens det som ligger for høyt oppe + at den kan få opp nåler fra gulvet. |
||||
|
|
||||
DISCLAIMER: The materials and information on this server are intended to provide general information for you. That includes any information posted by our medical consultant. At no time should information on this board be used to diagnose medical conditions, taken as specific medical advice nor do our medical consultant endorse specific products, treatments or services mentioned within. Please consult your physician on specific medical questions. Do not use the information given on these pages as a substitute for a physician consultation or as a substitute for consulting an attorney or a lawyer. All information on this server is provided without warranty of any kind. Further, we do not warrant, guarantee, or make any representations regarding the use, or the results in terms of correctness, accuracy, reliability, currentness, or otherwise. The owner of this website, it's medical consultant, administrator, moderators or attorney shall not be held liable for any damages incurred as a result of statements made from within this website.
This is a non profit self help and discussion group. The owner of the board, the administrators or moderators take no responsibility for any user breaking the Yuku terms of userconduct. This is including, but not limited to, email or otherwise transmit any Content that (1) is unlawful, threatening, abusive, tortious, defamatory, obscene, libelous, or invasive of another's privacy, (2) consists of instructional information on illegal activities, including, but not limited to, hacking, cracking, and phreaking; (3) violates or infringes in any way upon the proprietary rights of others, including, without limitation, copyrighted software, music, photographs, text, videos or artwork.
This board is not a forum for announcing or discussing suicides. Any kind of suicide threat posted at our board will be removed. This is a volunteer support group only. We are not responsible for any suicide threats or interventions of any kind.
©Copyright 2007: The owner of the board has the copyright to all graphics material on the board, unless the graphics has been posted/created by another person or something else have been said. It is not allowed to copy any graphic material posted on the board. Remote linking to any graphic material on the board is not allowed either.
Chronic pain, Fibromyalgia, Chronic Fatigue Syndrome, CFS, ME, backproblems, support groups, kroniske smerter, Fibro, Fibromyalgi, ryggsmerter, ryggproblemer, kronisk utmattelses- syndrom.
Abbreviations: CFIDS - Chronic Fatigue Immune Dysfunction Syndrome, ME - Myalgic Encephalomyelitis, FMS - Fibromyalgia Syndrome