Velkommen til Forum for oss med kroniske smerter/Friends International! Hvem er vi? Les i Wikipedia!
Her er det åpent for alle å lese, men hvis du ønsker å skrive innlegg, må du være registrert medlem og pålogget Yuku.
Øverst på siden, vil du se hvor man logger inn. Du kan registrere gratis medlemskap, klikk her!
Spesielt velkommen til deg som er interessert i borrelia og borreliose! Vi har for tiden 8 tråder. Du leser nå på tråd nummer 1. Den aktuelle tråden som er åpen for replikker er tråd nummer 8. Den finner du HER >>>
Linker til de foregående trådene:
Borrelia tråd nr 2
Borrelia tråd nr 3
Borrelia tråd nr 4
Borrelia tråd nr 5
Borrelia tråd nr 6
Borrelia tråd nr 7
Hei alle sammen!:
Fant dette forumet for noen dager siden, og har lest med stor interesse!
Jeg er en dame på 44 år. Fikk for 1 år siden diagnose kronisk muskelsmertesyndrom/FM.
På dagen i dag er det 6 år siden jeg ble innlagt på sykehus for borreliose (det tok lang tid før de fant ut hva det var). Ble til slutt behandlet intravenøst med rocephalin i 14 dager.
Beklager at jeg ikke har oversikt over medl. her, men jeg mener det var Mosken som har fått diagnose borrelia og er anbefalt langvarig behandling. I denne forbindelse vil jeg opplyse om at det er fullt mulig å få hjelp til dette fra hjemmesykepleien. Jeg var innlagt på sykehuset, men hadde "perm" noen dager. Hjemmesykepleien kom en gang pr. dag og ordnet med antibiotika jeg hadde fått med meg fra sykehuset. Dette tok bare en halv time! Jeg syntes det var så mye bedre enn å måtte være på sykehuset hele tiden når behandlingen pr. dag ikke tok lengre tid! Stå på!
Har selv en følelse av at mine plager stammer fra dette flåttbittet(som jeg selv ikke vet hvor jeg har fått)! Har nevnt det for min fastlege, men blir ikke hørt!
Jeg kommer til å følge spent med om denne langvarige behandlingen blir noe av og hvordan den resultatet evt. blir.
Vil takke for at dette forumet finnes! Jeg kjenner meg så godt igjen i mange av innleggene. Gråter. Mange hyggelige mennesker og en god tone!
Takker for meg nå, men kommer tilbake!

Mosken

smerte,
problemer med å puste?
til
videre utredning .