venter på dere med full pakke iberegna tab til Nuppa
Håper dere har hatt en god natt på øye ogen kropp som spiller på lag
Dagen ligger helt tom og blank enn så lenge. Vi får bruke den som best vi kan
Petronella
| Author | Comment | |||
|---|---|---|---|---|
Petronella53 |
Søndag 6.juli. bli med oss landet rundt hvis du kan |
Lead | ||
|
God morgen damer!
venter på dere med full pakke iberegna tab til Nuppa
Håper dere har hatt en god natt på øye ogen kropp som spiller på lag Dagen ligger helt tom og blank enn så lenge. Vi får bruke den som best vi kan Petronella
|
||||
|
|
||||
nikka8 |
#1 | |||
Takker for frokosten Petronella. Starter med en kaffekopp eller to. Her har regnet kommet og gradestokken viser 12 grader.Litt forskjell fra i går ja.Da var det 28 grader her. Men sånn er nå engang dette været.Håper på bedre vær snart igjen. Aurora kommer til oss i dag og skal være her fram til torsdag kveld.Det blir kos å ha henne igjen. Vi får besøke min datter med henne hvis legene tillater det.Alt avhenger av formen til min datter. Skal ikke være enkelt dette livet her. Ønsker alle en fin søndag. Klem Monica |
||||
|
|
||||
beritso |
#2 | |||
|
Ja, her var det ikke mye liv Noen må jo administrere og moderere oss ellers kunne vi ta helt av - det kunne vært gøy forresten!! Vi får vente noen timer for utskeielser tåles ikke midt
i kirketiden. Min salige far sitter der oppe med pekefingeren og ber meg roe meg litt på en hellig søndag
Last Edited By: eli58 07/06/08 08:53.
Edited 1 time.
|
||||
|
|
||||
cherry |
#3 | |||
God morgen til Petronella: som har tatt seg bryet med å stella i stand frokost:) Nikka: Tenker på deg og datteren din! Håper det går seg til etterhvert! Berit: Som fikk meg til å minnes mine besteforeldre og våre turer til et bestemt tjern hvor vi fisket abbor. Har glemt hvordan abbor smaker Jeg har Sondre 6, på besøk. Bare en fornøyelse Ønsker alle en fin søndag |
||||
|
|
||||
BELL |
#4 | |||
|
God morgen!
Petronella, håper dagen din blir riktig fin! Nikka, kos deg med Aurora, håper dere får besøke datteren din! Berit, Fint bilde, Du skulle sett soloppgangen i natt! Det var så flott, men dro ut uten kamera.. prøvde å ta med mobilen men ikke lett fra bil i fart.. Cherry, kos deg med Sondre, jeg har også barnebarn her på overnatting Ja, jeg har knapt sovet i natt, ble sent før vi la oss, og sent før vi sovnet
Kl 0400 kom det melding fra datter i byen, hun kom seg ikke hjem igjen, og da sto vi opp og kjørte og hentet henne. var hjemme igjen rundt 5 og fikk da sove til 9.30 da kom lillejenta og var våken, så nå har vi hatt frokost, hengt ut klær på snoren og ser tv. Litt kaldere idag, tror jeg, men fint vær og varmt nok. Tror jeg får ta en høneblund senere i dag, Ønsker alle en flott dag! ![]()
|
||||
|
|
||||
Havfruen07 |
#5 | |||
|
God morgen alle sammen.
Takk for frokosten Petronella, godt at du passer på at vi får i oss noe mat til tross for at det nesten blir lunsj. Nyt dagen som den kommer.
Nikka du må kose deg masse med Aurora, håper at dere kan får besøke datter di i dag. Tenker masse på dere i denne situasjonen dere er i.
Berit . Nyt dagen videre.
Cherry kos deg med barnebarnet ditt. Har fått masse skrøyd av smykken dine, måtte bare få sagt det. Og jeg er kjempefornøyd.
Våknet til delvis overskyet, men nesten 20 grader så skal ikke klage. Det er andre gang jeg er oppe i dag hehehehe. Fikk heldigvis sove litt igjen. Var i Stavanger med ei nabodame og hennes venninne i går. Det var slett ikke planlagt kan du si. Jeg som ikke har vært på byen på mange år er plutselig to helger på rappen. Jaja masse rare folk å se på og masse fin musikk. Fikk meg til og med en svingom på ett knøtt lite dansegulv hehehehe. Eldstemann reiser til Oslo i dag og skal på Bruce Springsteen på mandag, ønsket at jeg kunne fått være med på det da hehehehe. Tror ikke han ville hatt mora si med da. Han har ei uke fri nå og skal golfe seg tilbake hit i løpet av uka sammen med en kamerat. De stopper eller har bestilt plass langs kysten på forskjellige baner. Håper at de får fint vær iallefall. Det snur fort. Mellomste var på karneval i går utkledd som dame, fikk bilde på mobilen av svigerdatter og kjære folk så fin han var . Måtte sende melding til han om han hadde skiftet kjønn og jeg hadde fått en
datter . Det er andre gangen han kler seg ut som dame nå på karneval
så han lurte på om han turde dette her . De er tøffe og har det kjekt
det er herlig.
Dagen i dag har ingen planer så langt så får ta det som det kommer. Håper at alle får en fin dag ta vare på denne dagen og dere selv. Klem fra Wenche
Last Edited By: eli58 07/06/08 08:54.
Edited 1 time.
|
||||
|
|
||||
Mathea2 |
#6 | |||
|
God formiddag
Avkjølende dag med tåke og vind,13g Håper dere alle får en god og fin søndag er for å holde
kroppen ved like
Kos dere med barnebarn dere som er så heldige og ha slike hærlige unger
|
||||
|
|
||||
Sirkeline |
#7 | |||
|
Burde vel si god formiddag jeg også, men kom meg ikke opp fra senga før kl. 10, så det er morgen for meg enda. Idag skal vi i bursdag til nest yngste barnebarnet, hun blir to år.
|
||||
|
|
||||
Cala57 |
#8 | |||
|
God morgen.
Takk for frokosten Petronella,-godt med kaffe så man våkner Nikka,kos deg med Aurora disse dagene,-ting ordner seg,men det tar slik tid Berit,-vi fikk ikke ta i en kortstokk engang vi,.men sjølingen var ikke alltid så klar på hva han sjøl gjorde,-hehe Cherry,Bell,Wenche og Mathea,-kos dere med dagen Ja,vi kjørte da datra til hovedstaden på fredag,-og så måtte vi ha litt kalde drikker på en Shellstasjon,og jeg skulle på toilettet i samme farta. Og hvem i alle dager,sto ved siden av meg i do-kø,enn Kronprins Haakon Magnus,med Ingrid A.??? Gjett om jeg fikk fart på meg,da. Ut i bilen,og der satt MM i bilen ved siden av oss. HG,-klart jeg tok bilde av henne,da. Og så tenkte jeg at denne anledningen gir jeg ikke fra meg,-her er det bare å trå til. Og det gjorde jeg,-for da de kom ut av stasjonen,spurte jeg Kronprinsen om jeg fikk ta et bilde av dem. Det er greit,sa han. I befippelsen,-så slo jeg av kameraet,istedetfor å ta bildet. Full fart på igjen,og fikk ta to bilder,før de suste videre. Livvakter med gunner i beltet,-og følgebil. Siden det var fødselsdagen til Dronningen,skulle de vel i selskap. Veldig moro,ikke noe dagligdags opplevelse hehe. Så til Oslo,hvor vi nøt fineværet. Synes Opera-bygget var flott. Fikk sett det litt fra sjøsiden,- Min nevø,som bor i Oslo beordra meg til å se det fra sjøsida. Koselig i hovedstaden,-forstår deg godt Petronella. Ja,må fortelle om countryfestivalen på Vinstra. Sikkert mye bra musikk med bl.a.Hellbillies. Kan berette at der var MANGE snøvlete cowboyer langsmed veien der,ja. Men ingen hadde hester Sikkert glemt de hjemme. På hjemvei,overnatta vi på Sinclair på Kvam. Tror jeg skal starte gjestehus og kro jeg og,-for noen priser!!! Men gode madrasser for en ond rygg,-våkna helt frisk og uthvilt. Koselig å sitte på utsida med en kopp kaffe på kvelden,-og bare nyte. Nå gleder jeg meg til Tour'en starter. Største sommeropplevelsen for meg hver sommer. Er helt gal etter store sykkelløp. Fikk med innspurten i Paris et år vi var der på ferie. Innimellom skal jeg få planta noen Lavendel i bedda. Nå starter blomstringa for fullt her,-og jeg gleder meg å få ta nye bilder. Datra har kameraet nå,-hun ville så gjerne låne det. Og som den ydmyke mor jeg er,klarte jeg ikke å si nei. Men,nå vet jeg hva hun skal få i julegave. Vi tok noen bilder oppi Trollveggen,-dem skal dere få se når hun kommer hjem. For et fantastisk sted. Og turistene går jo helt amokk der oppe. Ikke noe rart. Og ikke lange biten lenger oppe flyter Rauma stille,bred og med krystall-klart vann. Drømmesteder for alle og enhver. I dag er det fint her,25 i solveggen,men mer skyer enn de siste dagene. Nei nå har jeg skvaldret nok,- |
||||
|
|
||||
Allis61 |
#9 | |||
|
Men Cala da....hvor blir bildene av det kongelige følge av da?? Har man stått i do-kø med dem, så kan man vel regnes som ganske intime venner, ikke sant? Takk for fin reisebeskrivelse. Høres ut som dere har hat en vidunderlig tur. Tour'en kan du få ha helt alene. Synes det er ytterst kjedelig
å se på disse mannfolka i kondomdrakt og mindre kledelige hodeplagg. God formiddag alle sammen. Ikke fullt så varmt, men fremdeles like nydelig ute. Måtte værmeldingen ta så feil som den bare gjør når den vanligvis melder sol i Bergen. Da vil vi fortsette å få dette strålende været. (Eli du får bare få inn litt leiehjelp til å vanne all herligheten rundt huset ditt
Nei - de tar nok aldri feil når de melder regn, så nå får jeg bare få stivheten ut av kroppen og pitle meg utenfor og nyte livet. Kommer skyene får vi ta oss en tur på Plantasjen å kjøpe kugjødsel. På tide at mine blomstrende venner får ny næring til å klare resten av sommeren. Blomstringen startet jo så tidlig her i år, at jeg kan ikke risikere at det ser ut som i slutten av september når vi kommer til enden av denne måneden. Mine kjære løvemunn begynner å blomstre villig etterhvert. Min favorittblomst av alle. Er så villig og har allverdens herlige farger. Det er en av de sortene jeg bare må så som frø hver eneste vår.
Takk til vår morgenfugl, Petronella, som starter dagen så trofast enten det er hverdag eller helg. Kanskje den tiden på døgnet dere får slå dere løs, Berit, for da sover i alle fall denne admin'en.
Nydelig solnedgang, forresten. De 3mpx på kameraet ditt gjør iallefall ingen skam på resultatet. Skjønner godt du aldri bli lei av et slikt syn.
Nei - på tide å få litt føde i skrotten. Kan ikke ligge her hele dagen heller. En felles til dere alle sammen. Nyt dagen hva enn dere har for planer.
|
||||
|
|
||||
Englamark |
#10 | |||
|
Kommer innom for å vise tegn til liv... så vidt... Spyr som ei kule i dag! Gleder meg til den perioden er over, og jeg kan begynne å spise mat igjen og det
HOLDER SEG i magen! For tiden virker det som at det eneste jeg får beholde er brus, vann og knekkebrød. Alt annet pleier å bli returnert umiddelbart.
Klar for ny runde... sees
Annemor
|
||||
|
|
||||
eli58 |
#11 | |||
|
Nydeligt vær i Bergen som fler skriver her, har hatt en runde på solsengen men måtte inn å avkjøle meg litt.
Anne misunner deg ikke å være dårlig i denne varmen, håper det gir seg snart og du får ett OK svangerskap. Svigerdatter sliter og i varmen, høygravid og forkjølet og høysnue er ikke en godt. Cala så moro å treffe konprinsen i dokø da, de er vell som alle andre må de så må de
Flott tur dere har hatt og takk for flott referat. Tviler på det kommer regn Allis så tror jeg finner frem hageslangen, har ikke så mye rundt huset i år. Men har flere rosenbusker som står i knopp som jeg passer litt ekstra på. Sirkeline kos deg i bursdagsbesøk til barnebarnet, jeg har ett barnebarn som fyller 1.år på Torsdag, synes hun nettopp er blitt født jeg. Wenche tror ikke mine barn heller ville hatt mor med på konsert, eller kansje de ville lol Berit nydelig bilde og kjekt dere har hatt en fin tur på hytta. Mathea kos deg på turen med Gubben. Bell og Cherry dere får ta en dupp sener i dag når barnebarna er reist hjem. Nikka og Petronella kos dere og nyt dagen. Jeg håper Gubben kommer hjem med fisk til meg i dag, så kan vi kan grille. Ellers ingen planer her. |
||||
|
|
||||
beritso |
#12 | |||
|
Hei igjen
Driver og planlegger "dameturen" som vi søstre skal ha sammen med mamma om en ukes tid hvis hun holder seg frisk! Vi har tenkt å kjøre Nordsjøveien fra den ene søsteren i Kvinesdal, via en niese i
Flekkefjord og til slutt havne i Stavanger. Den byen har jeg
bare sett fra innsiden av jernbanestasjonen en høstkveld for mange år siden. Da fikke en venninne, hennes barn og jeg de siste plassene på den siste ferja som
gikk til Haugesund før en orkan stoppet all trafikk i flere dager. Det var litt av en tur over Boknafjorden!! Hjem måtte vi ta buss over fjellet delvis i
snøstorm.
Nok om det og tilbake til turen. Mamma liker ikke å kjøre fort så da passer det å snegle seg av gårde langs kysten. Vi tenkte å se oss ut en ting hver som vi vil oppleve nærmere. Da vil jeg se Utstein kloster.
Alle vil ta en båttur inn Lysefjorden og så får vi se...Pappa jobbet en gang i Jøssingfjorden og der har vi også lyst til å se oss rundt - husa under helleren er jo spesielle! Hvis mamma ikke orker tar to av oss søstre en tur til
København eller Stockholm.
Men der har vi begge vært før så jeg håper det blir noe av turen med mamma og oss tre søstre.
Berit S.
|
||||
|
|
||||
Lene Gulliksen |
#13 | |||
|
Hei, har skreket og heiet her i sofaen, og jammen ble det seier gitt. Vært på legevakten i dag, for jeg klarte å knekke en tå når jeg danset i går ..gikk med denne tåa i stillethæler i lang tid etterpå, så den er blå og hoven i dag, og krykkene er på plass.
I går dro vi på aker brygge, og fikk oppleve uværet på nærthold, men vi satt tørt under markiser og koste oss alikevel. Etterpå reiste vi til Lillestrøm der vi gikk ut. Var sammen med gode venner, og koste oss masse.
I dag ligger vi på sofaen og slapper av i drittværet, og nyter å være alene for første gang i ferien. Ønsker dere alle sammen en strålende søndag, om det er i sol eller regn. |
||||
|
|
||||
Kinga27 |
#14 | |||
|
Hei på dere! Torsdag morgen reiste mine tre døtre tilbake til sin far. De knappe to ukene gikk så altfor fort denne gangen. Savner de voldsomt. Helgen har vi
tilbragt på hytta. Vi hadde 26 grader der på fredag men i går kom vinden og det ble litt kjøligere( 18 grader) Ikke så ille temp her i byen i dag og jeg klarer
å få ned gradene litt inne igjen. Gubben skal jobbe 4 dager neste uke og så tar vi ferie i 4 uker. Han har ennå ikke fått ny jobb men jobber nå som vikar på
sin gamle arbeidsplass. Han som han erstatter blir muligens sykemeldt litt til etter ferien, så han får litt utsettelse og mere tid til å finne ny jobb. Ønsker
alle en god ettermiddag!
Tiddelidi |
||||
|
|
||||
eli58 |
#15 | |||
|
Uff Lene du må ikke danse så volsomt att du knekker tærene
Berit norsjøveien er nydelig , vi reiste den strekningen for 3 år , var om kvelden og vi fikk oppleve en nydelig solnedgang kommer aldri til å glemme det. Kingla håper det ordner seg for mannen din med jobb, er slitsomt å gå slik å ikke vite. Her har vi spist grillet ørret og nå ser jeg fotball. |
||||
|
|
||||
DISCLAIMER: The materials and information on this server are intended to provide general information for you. That includes any information posted by our medical consultant. At no time should information on this board be used to diagnose medical conditions, taken as specific medical advice nor do our medical consultant endorse specific products, treatments or services mentioned within. Please consult your physician on specific medical questions. Do not use the information given on these pages as a substitute for a physician consultation or as a substitute for consulting an attorney or a lawyer. All information on this server is provided without warranty of any kind. Further, we do not warrant, guarantee, or make any representations regarding the use, or the results in terms of correctness, accuracy, reliability, currentness, or otherwise. The owner of this website, it's medical consultant, administrator, moderators or attorney shall not be held liable for any damages incurred as a result of statements made from within this website.
This is a non profit self help and discussion group. The owner of the board, the administrators or moderators take no responsibility for any user breaking the Yuku terms of userconduct. This is including, but not limited to, email or otherwise transmit any Content that (1) is unlawful, threatening, abusive, tortious, defamatory, obscene, libelous, or invasive of another's privacy, (2) consists of instructional information on illegal activities, including, but not limited to, hacking, cracking, and phreaking; (3) violates or infringes in any way upon the proprietary rights of others, including, without limitation, copyrighted software, music, photographs, text, videos or artwork.
This board is not a forum for announcing or discussing suicides. Any kind of suicide threat posted at our board will be removed. This is a volunteer support group only. We are not responsible for any suicide threats or interventions of any kind.
©Copyright 2007: The owner of the board has the copyright to all graphics material on the board, unless the graphics has been posted/created by another person or something else have been said. It is not allowed to copy any graphic material posted on the board. Remote linking to any graphic material on the board is not allowed either.
Chronic pain, Fibromyalgia, Chronic Fatigue Syndrome, CFS, ME, backproblems, support groups, kroniske smerter, Fibro, Fibromyalgi, ryggsmerter, ryggproblemer, kronisk utmattelses- syndrom.
Abbreviations: CFIDS - Chronic Fatigue Immune Dysfunction Syndrome, ME - Myalgic Encephalomyelitis, FMS - Fibromyalgia Syndrome