Har ikke fått prøvd det så mye ut. Var litt trøblete å snakke med Tone, men det kan være andre ting som gjør. Når jeg ringer gubbens PC så virker det helt utmerket. (prøvde å ringe deg Mosken, men du var ikke tilkoblet

| Author | Comment | |||
|---|---|---|---|---|
Allis61 |
Trådløst hodesett |
Lead | ||
|
Det trådløse hodesettet jeg har anskaffet meg heter: PLANTRONIX PULSAR 590. Hadde problemer med å få det til å virke med bluetoothen jeg har, så jeg lastet ned
et program som korrigerte dette. Programmet het VITAERO og finnes påwww.vitaero.com/
(dette må kjøpes etter prøveperioden) Alle har ikke behov for dette programmet, for hodesettet virket helt fint uten dette på gubbens PC.
Har ikke fått prøvd det så mye ut. Var litt trøblete å snakke med Tone, men det kan være andre ting som gjør. Når jeg ringer gubbens PC så virker det helt utmerket. (prøvde å ringe deg Mosken, men du var ikke tilkoblet
Last Edited By: eli58 04/15/07 15:55.
Edited 1 time.
|
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
Re: Trådløst hodesett | #1 | ||
|
||||
|
|
||||
mor1 |
Re: Trådløst hodesett | #2 | ||
|
Hei, jeg har ikke trådløse hodesett, men
jeg har kjøpt meg Logitech hodesett med UBS
tilkobling. Har ikke fått testet dem noe
særlig. Har hatt problemer med at andre hører
meg dårlig, som om jeg har en metallstemme som
skjelver
eller at
de plutselig hører musikk istedet for meg.
Jeg har
tradløs tilkobbling til internett. Noen som vet hvorfor lyden min blir sånn???????????? |
||||
|
|
||||
Tonemor |
Re: Trådløst hodesett | #3 | ||
|
Slik er det med meg også Gerd. Jeg hører
en slags musikk og så er det store forsinkelser.
Prøvde meg ut på Alice i går og det ble
det jo mye morro ut av, jeg påstod hun sang eller
spilte orgel til meg
![]() ![]() ![]() Jeg har også et headsett med mikrofon og et Logitecsett som jeg setter på ene øret med mikrofon. Ble samme rare lyden på begge deler. Men de er en tenåring som bruker det her også, så det kan jo tenkes de er blitt litt "sprengt". Jeg prøvde ogsåå kalle deg opp Mosken, men du var frakoblet. Prøvde deg også Gerd, men fikk det ikke til fordi du må legge meg til først. Nemolight41 er mitt skypenavn. |
||||
|
|
||||
mor1 |
Re: Trådløst hodesett | #4 | ||
|
Tone, jeg har fått lagt til deg og Allis,
Nå har jeg 9 stk. på lista mi, men jeg får
ikke brukt skype. Hvis jeg får kontakt med noen,
ender det som regel med at vi ler så vi nesten
tisser på oss........
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (pga
hakking i stemmen, metallstemme og
"synging") Blir somregel ikke noen
orntlig samtale..![]() ![]() ![]()
|
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
Re: Trådløst hodesett | #5 | ||
|
Nå fikk Alice og jeg testet det
trådløse sammen...det virket fint. Vil
kjøpe meg et sånt. Er det ubehagelig å ha
rundt øret, Alice? Linda og jeg har jo drømt om
å ha noe sånt i mange år. Lurer på om
min Blåmann er god nok? Har det ikke
innebygget...bare en sånn USB bluetooth.
Hvor er det de selger den trådløse? Noe sted på nettet? Jeg tror det internett forbindelsen din som er ikke er så rask, Mor. Eller kanskje også PC gammel og treg? |
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
Re: Trådløst hodesett | #6 | ||
|
De var dyre altså..
ser den slik ut.. www.delcom.no/html/trodlost/trodlost.htm Eller slik.. www.eforcity.com/bluetooth.html |
||||
|
|
||||
Allis61 |
Re: Trådløst hodesett | #7 | ||
|
Det er et slikt jeg har Mosken: www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317754
Som du ser kan det kjøpes der. Det er dyrt, men jeg kan ikke bruke hodesett med ledning pga pc'ens plassering. Jeg syntes det var veldig behagelig å bruke. Her har vi prøvekoblet det på begge pc'ene med blåtann som er installert for trådløst mus og tastatur. På gubbens pc fungerte det direkte, men på min som har et helt nytt blåtannsystem, måtte vi også installere det programmet jeg nevnte. Kan godt være det virker fint på din blåtann, men det må du nesten bare prøve deg frem til. Takk for koselig samtale. Nå fikk jeg se at settet mitt virket, og samtidig fikk vi oss en god prat
|
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
Re: Trådløst hodesett | #8 | ||
|
Ok, så det er som et vanlig hodesett bare uten
ledning. Ser litt tyngre ut enn mitt. Ja det spørs
om det vil koble seg til min externe blåtann, jeg
har jo ikke innebygget blåtann. Jeg får tenke
litt på det. Hadde aldri funnet dette selv! Takk
skal du ha!
Ja, det var kjempekoselig å snakke med deg! |
||||
|
|
||||
Allis61 |
Re: Trådløst hodesett | #9 | ||
|
Har ikke innebygget blåtann her
heller.
Jeg synes det var forholdsvis lett og behagelig, men nå vet jeg ikke hva du er vant med. Blir jo litt annerledes når man får "klokker" på begge ørene. |
||||
|
|
||||
mor1 |
Re: Trådløst hodesett | #10 | ||
|
Mosken,jeg har bredbånd fra telenor, tror det
er 1600 (tror den er på 1mb eller 1gb,husker ikke
) ett
eller annet hastighet. Og pc`n min er helt
ny.........Er hastigheten for liten tro? |
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
Re: Trådløst hodesett | #11 | ||
|
Da har du raskere forbindelse enn meg, Mor! Og du
har nyere PC også. Merkelig det der! Synes du den
starter raskt og greit når du starter den? Har du
merket noen andre type problemer i det hele tatt? Er du
sikker på at du hadde pluggene helt inne på
hodesettet/PC?
Alice, mitt hodesett er veldig enkelt og lett. Linda har sendt det til meg..de har så mye bedre utvalg der borte. Tror det kosta kr 35! Så da sender hun flere av gangen. De blir fort utslitt da.. |
||||
|
|
||||
mor1 |
Re: Trådløst hodesett | #12 | ||
|
Når jeg har plugget inn hodesettet i pc, har
jeg tatt sånn testanrop på Skype, og da virker
det helt fint, det er først når jeg har pratet
med noen i 3-4 minutter, at problemene dukker opp, og det
er ikke mulig å fortsette samtalen. Har ikke
vært inne på Skype på lenge nå, blir
bare irritert
![]() Nå har jeg heller lastet ned den nye versjonen av MSN 8.0, Så får jeg se hvordan den fungerer.......
|
||||
|
|
||||
DISCLAIMER: The materials and information on this server are intended to provide general information for you. That includes any information posted by our medical consultant. At no time should information on this board be used to diagnose medical conditions, taken as specific medical advice nor do our medical consultant endorse specific products, treatments or services mentioned within. Please consult your physician on specific medical questions. Do not use the information given on these pages as a substitute for a physician consultation or as a substitute for consulting an attorney or a lawyer. All information on this server is provided without warranty of any kind. Further, we do not warrant, guarantee, or make any representations regarding the use, or the results in terms of correctness, accuracy, reliability, currentness, or otherwise. The owner of this website, it's medical consultant, administrator, moderators or attorney shall not be held liable for any damages incurred as a result of statements made from within this website.
This is a non profit self help and discussion group. The owner of the board, the administrators or moderators take no responsibility for any user breaking the Yuku terms of userconduct. This is including, but not limited to, email or otherwise transmit any Content that (1) is unlawful, threatening, abusive, tortious, defamatory, obscene, libelous, or invasive of another's privacy, (2) consists of instructional information on illegal activities, including, but not limited to, hacking, cracking, and phreaking; (3) violates or infringes in any way upon the proprietary rights of others, including, without limitation, copyrighted software, music, photographs, text, videos or artwork.
This board is not a forum for announcing or discussing suicides. Any kind of suicide threat posted at our board will be removed. This is a volunteer support group only. We are not responsible for any suicide threats or interventions of any kind.
©Copyright 2007: The owner of the board has the copyright to all graphics material on the board, unless the graphics has been posted/created by another person or something else have been said. It is not allowed to copy any graphic material posted on the board. Remote linking to any graphic material on the board is not allowed either.
Chronic pain, Fibromyalgia, Chronic Fatigue Syndrome, CFS, ME, backproblems, support groups, kroniske smerter, Fibro, Fibromyalgi, ryggsmerter, ryggproblemer, kronisk utmattelses- syndrom.
Abbreviations: CFIDS - Chronic Fatigue Immune Dysfunction Syndrome, ME - Myalgic Encephalomyelitis, FMS - Fibromyalgia Syndrome