Kom ikke inn på sidene her i morges uansett hvilken vei jeg prøvde. Trodde det var min maskin

| Author | Comment | |||
|---|---|---|---|---|
Petronella53 |
Tekniske problemer?? |
Lead | ||
|
Kom ikke inn på sidene her i morges uansett hvilken vei jeg prøvde. Trodde det var min maskin |
||||
|
|
||||
eli58 |
#1 | |||
|
Det er tekniske problemer og det samme sjedde meg Søndag og deler av i går.
Allis har vert borte i 24 timer men har nå klart å komme inn igjen. De jobber med saken, og vi får håpe ikke så mangen medlemmer er berørt. |
||||
|
|
||||
Havfruen07 |
#2 | |||
|
Jeg kom ikke inn før nå. Hvor var det vi skulle registrere oss pga slike problemer?? Eller var det den ene dagen du skrev tidligere Eli??
|
||||
|
|
||||
eli58 |
#3 | |||
|
Vi trenger ikke registrer oss noen steder nå siden de vet om problemet.
Men vi som er Moderatorer lurer jo fælt på hvor mangen som har problmer, og vi er litt fortvilet over situasjonen. Når jeg hadde problemer kunne ikke jeg logge inn eller skrive verken her eller på profilen, og det er jo kansje noen medlemmer som lurer fælt nå og ikke kan få kontakt med oss. Bruk denne tråden hvis flere har hatt problemer, eller lurer på noe. Her er e-mailen til Allis support allis61@broadpark.no Kansje dere skal lagre den så dere kan gi beskjed der hvis dere ikke kommer inn på forumet eller profil.
Last Edited By: eli58 05/20/08 11:42.
Edited 1 time.
|
||||
|
|
||||
Allis61 |
#4 | |||
|
Ja - ta vare på den emailadressen. Slik som det var det siste døgnet for meg, hadde jeg ingen annen mulighet for å ta kontakt med noen. Det problemet vi har akkurat nå, er at man plutselig ikke får annet enn hvite sider når man prøver å komme inn på forumet. Jeg kunne se hovedsiden, men kom ikke inn for å lese tråder og logge meg på. Opplever det det, så kan vi ikke si annet enn at dere bare må vente. Det jobbes på spreng med dette problemet på Yuku-siden, så vi får håpe at få eller ingen vil oppleve det mere. Vi snakket tidligere om dem som ikke kom inn og fikk meldingen om at IP-adressen er bannet (utestengt) Er det flere som får en slik melding, vil vi svært gjerne komme i kontakt med dem for å få en ide om omfanget av det spesielle problemet. Men de kan jo heller ikke lese her, så det var vel litt fånyttes å poste en melding til dem her. Mosken, Eli og jeg har også lagt den
meldingen på profilene våre. Men dette er noe som gjelder veldig få så det er ikke noe dere trenger å tenke på.
Vi beklager alle problemene og vanskelighetene for tiden. Forhåpentligvis er vi snart tilbake til normalen igjen.
|
||||
|
|
||||
Cala57 |
#5 | |||
|
Jeg kan også si at IP-adr.var Banned.
Men i dag virker det helt fint hos meg. |
||||
|
|
||||
Allis61 |
#6 | |||
|
Men alt er i orden for deg nå, Cala? Ta vare på emil adressen min i tilfelle du får den meldingen igjen
"ERROR 401 Unauthorized System Error Sorry your IP-address has been banned...." |
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
#7 | |||
|
I just posted this to Yuku staff: It was my turn to be locked out of Yuku earlier today. Since my admin was able to get on again, she logged into my account and read your reply, Alison both here and in bugs. I turned off my computer, found someone in the house able to climb down the basement to restart our modem. Turned my computer back on, and I was able to get on Yuku again! So I think you may be right about that part. The same solution doesn't seem to work with the banned IP addresses, because new IP addresses keep getting banned. That issue started before the server move. Mosken |
||||
|
|
||||
Sunshine56 |
#8 | |||
|
If you have any problems, turn off your computer and if you know how, turn off your modem. Then restart your modem after a couple of minutes and restart your
computer.
|
||||
|
|
||||
jone54 |
#9 | |||
|
Hadde litt problemer i går med å oppdatere,men ellers greit i det siste
|
||||
|
|
||||
Allis61 |
#10 | |||
|
I følge de rapporter jeg har fått så skal problemet med log inn og det at man får hvite sider når man skal inn på forum være løst. Forhåpentligvis ser vi ikke mer til det fra nå av.
|
||||
|
|
||||
DISCLAIMER: The materials and information on this server are intended to provide general information for you. That includes any information posted by our medical consultant. At no time should information on this board be used to diagnose medical conditions, taken as specific medical advice nor do our medical consultant endorse specific products, treatments or services mentioned within. Please consult your physician on specific medical questions. Do not use the information given on these pages as a substitute for a physician consultation or as a substitute for consulting an attorney or a lawyer. All information on this server is provided without warranty of any kind. Further, we do not warrant, guarantee, or make any representations regarding the use, or the results in terms of correctness, accuracy, reliability, currentness, or otherwise. The owner of this website, it's medical consultant, administrator, moderators or attorney shall not be held liable for any damages incurred as a result of statements made from within this website.
This is a non profit self help and discussion group. The owner of the board, the administrators or moderators take no responsibility for any user breaking the Yuku terms of userconduct. This is including, but not limited to, email or otherwise transmit any Content that (1) is unlawful, threatening, abusive, tortious, defamatory, obscene, libelous, or invasive of another's privacy, (2) consists of instructional information on illegal activities, including, but not limited to, hacking, cracking, and phreaking; (3) violates or infringes in any way upon the proprietary rights of others, including, without limitation, copyrighted software, music, photographs, text, videos or artwork.
This board is not a forum for announcing or discussing suicides. Any kind of suicide threat posted at our board will be removed. This is a volunteer support group only. We are not responsible for any suicide threats or interventions of any kind.
©Copyright 2007: The owner of the board has the copyright to all graphics material on the board, unless the graphics has been posted/created by another person or something else have been said. It is not allowed to copy any graphic material posted on the board. Remote linking to any graphic material on the board is not allowed either.
Chronic pain, Fibromyalgia, Chronic Fatigue Syndrome, CFS, ME, backproblems, support groups, kroniske smerter, Fibro, Fibromyalgi, ryggsmerter, ryggproblemer, kronisk utmattelses- syndrom.
Abbreviations: CFIDS - Chronic Fatigue Immune Dysfunction Syndrome, ME - Myalgic Encephalomyelitis, FMS - Fibromyalgia Syndrome