Er inne i en dårlig periode med lite søvn og mye smerter og vurderer derfor å prøve noen nye medisiner.
Har fra før av brukt 600 mg lyrica og 40mg sarotex. Det siste halvåret har jeg imidlertid kutte ned-er nå nede i 150 mg lyrica og 20 mg sarotex. Lyrican har jeg flere ganger prøvd åøke for å se om det hjelper på smertene jeg har nå, men den har jeg ingen effekt av lenger -så jeg vurderer å kutte den ut heLt og prøve å noe annet som kan hjelpe. Er på en måte glad for det viser bare at nervesmerter faktisk over tid kan avta, noe jeg har blitt fortalt av leger vissnok ikke var noe mulighet formeg-mye av årsaken er nok at bekkenet mitt de siste månendene har begynt å stabilisert seg og ikke skeivstiller seg så mye som det har gjort tidligere- noe jeg kan takke manuellterap. min for men det var lyrica som gav meg såpass mye smertefrihet at jeg sakte kunne begynne å trene litt forsiktig og fikk pauser i hverdagen der hodet mitt ikke konstant ble bombadert av smertesignaler. På den andre siden er jeg veldig frustrert nå siden jeg ikke har noe som overhode virker på smertene lenger. Værst er det at jeg har såpas mye vondt i liggene stilling-dettte er også stillingen bekkenet mitt er mest ustabilt-kan overhode ikke på noen av sidene-da skeivstiller det seg skikkelig- og jeg våpkner opp med låsninger i hele ryggen. Det er hovedsaklig fra låsninger smertene mine kommer fra-både i lumbal og thoracaldelen. Kan ikke bli manipulert på i lumbal delen pga de to skiveprotesene jeg har og i thoralcaldelen hjelper det ikke(låser seg på nytt igjen) Så det jeg lurer på er hvilken smertestillende jeg kan ha effekt av? Har tenkt en del på norspan plasteret da jeg ser mange har utbytte av dette, men det jeg lurer på er om det har de samme virkningestoffene som tramadol-får det har jeg prøvd flere gang uten at det hjelper meg. Vet selvfølgelig at det ikke finnes noe fasitsvar og at man må prøve ut selv, men hadde vært fint hvis noen har tips- skal ringe fastlegen min i morgen.

)