Hei alle gode venner.
Eg hadde berre så lyst til å dele med dere ein fæl smerteopplevelse eg hadde i forbindelse med ein kneoperasjon. Det var den 21 Juni. Eg skulle få tatt ein kikkhulls operasjon i kneet mitt. Det var ein subakutt sak, der eg hadde gått med forferdelige knesmerter i mest 3 veker. Det vart bestemt at dei skulle forsøke dette i lokalbedøvelse samt litt rett i blodet. På operasjonsbordet måtte eg ligge med beina hengande i lause lufta frå kneet. Med å ligge på den måten får ein jo ein svai i ryggen, og den svaien har ikkje eg tolt sidan eg fekk vond rygg. Jo da eg skulle få smertestillande for ryggen. Kneet kjende eg ingen ting i, men ta igjen ryggen. Den var berre heilt grusom. Eg grein og grein og trygla og bad om å få hjelp, men nei. Eg kunne ikkje få meir smertestillande. Det var så jævligt vont, unnskyld uttrykket, men det er berre det ordet som beskriv. Slik låg eg i 3/4 time, fra 1515 til 1555. Då var dei ferdig. Eg måtte ake meg over i senga sjølv. Trur eg duppa litt på slutten. Kom inn på oppvåkninga. Sett opp langs med ein vegg. Fekk O2 i nasa og så forsvann sjukepleiaren. Der låg eg og hadde så fryktelig vont i ryggen.Fekk ikkje kontakt med nokon. Etter 15 min kom dei attende og då sa eg at dei fekk få meg opp på avd. så eg fekk komme meg opp. Då ville eg berre røykja og røykja og riste og grine av meg opplevinga.
Dette var ein grusom opplevelse for eg følte eg fekk ikkje smertestillande fordi eg var for feit og for at eg brukte så mykje fra før.
Guri kor eg har grene etter dette. ALDRI MEIR. Aldri meir operasjon utan at eg søv. Eg må nok i ilden om nokre år att for å få protese for det såg ikkje bra ut
der. Dei oprasjonane gjer dei i spinalbedøvelse. Eg vil og sterkt vurdere slankeoperasjon. Den er heldigvis i narkose, om eg ikkje er for feit for den og. Nei,
fytti katta for nokre opplevelsar eg må gjennom. Skal verkeleg straffast.
![]()
Glakatten![]()