Sist jeg var hos fysioen sa han at jeg mangla svaien nederst i ryggen , og mente det kom av at jeg har gått år med smerter,og at jeg ubevisst retter ut/opp for å unngå smerter.Kjenner det selv med handa når jeg ligger på ryggen, at det går i ett med underlaget og ingen bue. Jeg har jo lest her om de av dere som er avstiva i ryggen v/operasjon, men jeg er så lite inne i hva leddene heter, er det her nede dere er avstivet?
Og skulle ikke det vise på røntgen/MR bilder hvis jeg ikke har bue?
Jeg får mer og mer problem med å sitte, vil helst ligge rett ut selv om det ikke er godt det heller.
Det går ennå greit å gå noe, men å stå er vondt. Å stå i kø i banken el butikk er pyton. men det kommer vel og av at jeg fortsatt har betennelsene. Jeg ble bedre av kortisonsprøytene, men når jeg slutta med de blir jeg bare verre igjen. Fikk runde kinn etter to sprøyter og det er her ennå, kan vist gå lenge før det forsvinner.........
Det som og er at jeg har vondt i skuldrene (og armer), dette går jo i nakken og videre opp i hodet. Jeg regner med at alt henger sammen på ett vis.
rart hvordan alt kommer på en gang liksom. Selv om jeg aldri har vært helt ok de siste årene, har jeg hatt det bedre enn dette
Trøtt som ei strømpe og orker lite
Tror jeg fikk med det meste her......
Har en lang liste jeg må snakke med legen om når jeg treffer ham igjen.
Feks vil jeg til revmatolog el nevrolog.