Hei, jeg har fått en hendvendelse fra en person som ønsker å selge sin Frontal stol.

Frontal stol er en stol hvor du ligger på magen og den har har støtte for pannen. Du ligger opp fra gulvet og kan dermed bruke gulvet som "arbeidsbord".
Jeg har en slik stol selv og bruker den en del nåpr jeg skal holde på med en aktivitet ver tid. Den er fin når en holder på å sette inn bilder i album, skrelle poteter, lese, skrive brev, klippe lime, bygge lego med ungene osv. Det er en norsk dame som har tegnet og utviklet stolen, hun heter Tone Grimsrud. Den er ikke å få kjøpt lenger. Hun lagde opp et parti og har ikke produser nye etter at de ble utsolgt pga. kostnader med å finne ny produsent.

Så om du tror dette er noe for deg har du nå muligheten til å få kjøpt en brukt. Hun bor i Oslo området, men det går an å sende den med posten. Den veier ikke så mye og kan "klappes sammen".
Jeg poster for hun som skal selge den, fordi hun ikke ønsket å registrere seg.
Hun har ikke fastsatt pris, synes å huske at den kostet ca 3000,- kr ny for en del år tilbake. Jeg er ikke sikker for jeg fikk min gjennomk hjelpemiddelsentralen.

Ta kontakt på: abbo@start.no