Men i forrige uke er nervesmertene med stråling ut i høyre for plutselig kommet tilbake, har ikke gjort noe spesiellt som skulle utløst det, men de har kommet snikende med stadig sterkere styke i løpet av de siste dagene, intens stråling utover fotbladet, kommer plutselig, og forsvinner like fort...
Er det andre som er operert for prolaps e.l. som har liknende erfaringer?
Skjønner ikke helt dette jeg for det er mange år siden jeg har merka noe til dette, har ikke spesiellt vondt i ryggen, den er bare "normalt" stiv, slik det har vært etter operasjonen. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke dette, er det nytt prolaps på gang eller....?
Har ikke vært i kontakt med legen om dette ennå, vil se litt hva som skjer først videre, har ikke så stor tro på og få noe fornuftig svar der heller, men hvis intensiteten i dette fortsetter må jeg vel prøve og få meg en time...... håper jo helst det går over da.....
Jeg har ME også og min første tanke var at det er sikkert et nytt ME-symptom på gang, men det minner om smertene jeg hadde i forbindelse med prolapsen så jeg er en smule forvirra, er mye rart som dukker opp med MEen også.....
Hvis noen av dere som er ryggoperert har liknende erfaringer hadde det vært greit og fått høre litt om hvordan dere har det, er takknemlig for svar.
Håper dette er noenlunde forståelig lesning, har prøv og fatte meg i korthet, og da vet jeg ikke hvor lesbart det er......

Jeg har jo
lenge lurt på om førligheten vil bli som
før i foten, og fått beskjed fra legene om at
jeg må håpe på det, men at det kan ta
år... Så jeg venter i spenning, men troa er vel
dessverre ikke den sterkeste.