Har slitt med bekkensmerter siden jeg var 3 mnd gravid. Nå er sønnen min 2 år.
Lege mener jeg må stå på og at det blir vondt, før det blir bedre. Er så leitt at alle skal vite alt så mye bedre enn meg.
Jeg vet at gjør jeg de og de tingene, får jeg så vondt at jeg må ha barnepike til sønnen min.
Nå har jeg vært sykmeldt i et år,og skal begynne å jobbe igjenn, men det er ikke enkelt med en sjef som ikke ønsker å tilrettelegge for meg. Jeg jobber egentlig i hjemmesykepleien, men sjefen min har ordna så jeg kan jobbe på et sykehjem, så slipper han å ordne mer med mitt tilfelle....
Jeg har ikke lyst til å jobbe på sykehjem, men møtte opp onsdag for å prøve. Jeg gjorde minimalt, satt stort sett og prata med de som bor der, men endte med kjempe vondt og måtte ringe etter barnepike på kvelden. Skulle egentlig på jobb att i dag, men har fortsatt vondt, så jeg lot være.
Var på NIMI for et år siden, og der følte jeg meg så liten når jeg var hos legen.
Følte meg som en liten dritt sekk, legen prata over hodet på meg og prata som om jeg var ei lita jente og la ut om at dette kom nok til å bli bra, for det var ikke bekkenet som var problemet, bare muskelsmerter i ryggen.
Da jeg kom til fysioterapeut syntes hun det var rart at legen på NIMI ikke hadde merket at det var noe i bekkent mitt, for ho var ikke i tvil....
Det jeg egentlig lurer på er om noen har noe tips til noen jeg kan henvende meg til som har god greie på bekkenløsning, og som tar meg alvorlig. Helst noen jeg ikke trenger henvisning fra legen min for å reise til, for jeg tror ikke jeg får med meg legen på at jeg skal til flere "spesialister".
Blir sprø av å gå slik, og alle maser på at nå må jeg snart ta meg sammen og begynne å leve normalt.
Klem fra Marianne

Marianne

Jobbet
der siden 1. august.